Politica de retur
Politica actualizata de retur pentru site-ul Buzzmania:
PENTRU COLETELE REFUZATE DE CLIENT:
- In cazul in care clientii refuza coletul la livrare, le vor fi rambursati banii pe produs/produse, cu rugamintea de a ne contacta si a ne notifica in maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii ca doresc rambursarea banilor in valoarea produselor achizitionate de pe Buzzmania.ro. Puteti contacta Buzzmania.ro la numarul de telefon 0759055844, pe WhatsApp sau pe e-mail la adresa: comenzi@buzzmania.ro. Va rugam sa specificati numele dvs., numarul comenzii dvs. si numarul de awb.
- In cazul in care clientii refuza coletul la livrare si doresc rambursarea banilor, este important de mentionat ca costul transportului nu va fi rambursat, deoarece clientii au fost cei care au solicitat livrarea coletului.
- Daca clientul doreste rambursarea banilor, atunci acesta isi va da in mod expres acordul de a furniza catre Buzzmania.ro un cont bancar in care ii pot fi virati banii si specificat numarul comenzii respective. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a acestei rambursari.
PRODUSE DIN DEPOZITUL NOSTRU:
- Produsele din Depozitul Nostru sunt cele de pe Buzzmania.ro care contin eticheta ”Livrare 2-3 zile” pe pagina produsului.
- Clientii au la dispozitie 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a returna produsul/produsele respective din comanda lor daca acesta/acestea nu le intalnesc asteptarile sau pur si simplu doresc sa faca retur. Exceptie de la regula fac, bineinteles, bunurile care pun in pericol sanatatea sau igiena clientilor (de exemplu: lenjeria, lenjeria intima), bunurile desigilate dupa livrare, bunurile confectionate potrivit specificatiilor clientului sau evident personalizate. ATENTIE! Costul transportului nu va fi rambursat, deoarece clientul a fost cel care a solicitat livrarea coletului.
- Dupa ce Buzzmania.ro verifica returul efectuat de client, iar produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza rambursarea banilor clientului sau de a retine o valoare din suma produsului. Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
- Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat.
- Produsele trebuie predate integral curierului, exact cum au fost la primirea acestora. Adica cutia produsului trebuie sa fie intacta (de exemplu: cutia de incaltaminte trebuie sa fie exact cutia produsului primit si sa fie ambalata corespunzator pentru a evita deteriorarea acesteia pe parcursul returului). Altfel, Buzzmania.ro isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului sau de a retine o suma din valoarea produsului pentru daunele aduse.
- In cazul exercitarii dreptului legal de returnarea a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la data solicitarii returului, prin virament bancar in contul specificat de client. Clientul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze catre Buzzmania.ro datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a acestei rambursari. Buzzmania.ro are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele.
- Produsele returnate vor fi expediate de cumparator catre IOHO by Ioana Hotaran SRL, punct de lucru Jud. Arad., Parcul Industrial „Arad Business Park” („ABP”), Str. Poetului Nr. 1/C, Hala 35B. Costurile de transport vor fi suportate de catre client. Clientul poate returna coletul cu orice curier pe care il alege atat timp cat il expediaza la adresa specificata mai sus.
- Daca produsele v-au ajuns in stare degradata, prezinta defecte de fabricatie, au parti lipsa sau au fost gresite, atunci ne cerem scuze pentru experienta neplacuta. Buzzmania.ro va schimba produsele care v-au ajuns in stare degradata, prezinta defecte de fabricatie, au parti lipsa sau au fost gresite si vor fi inlocuite cu unele conforme cu comanda dvs. daca sunteti de acord cu schimbarea acestora si daca produsul/produsele respective se mai afla in stoc. Buzzmania.ro va suporta taxele de transport pentru schimbarea coletelor. Daca nu doriti sa le schimbati si optati pentru returnarea banilor, atunci Buzzmania.ro va suporta taxa de transport pentru ridicarea coletului de la dvs. si va efectua demersurile necesare pentru a va returna banii.
PRODUSE DIN DEPOZIT EXTERN:
- Produsele din Depozitul Extern sunt cele de pe Buzzmania.ro care NU contin eticheta ”Livrare 2-3 zile” pe pagina produsului.
- Buzzmania.ro isi rezerva dreptul de a refuza retururi pentru aceste produse. Aceste produse nu au drept de retur daca sunt in stare perfecta, nu prezinta niciun defect, nu au parti lipsa, nu au fost gresite sau coletul a ajuns in stare buna.
- In cazul produselor din Depozitul Extern, daca coletul prezinta daune vizibile la livrare, clientii trebuie sa semneze chitanta curierului in care specifica ”Colet Distrus”. Daca clientii nu au putut face asta din orice alt motiv, sunt rugati sa notifice Buzzmania.ro in termen de 24h de la primirea coletului despre daunele vizibile si sa trimita dovezi (poze sau video) cu coletul pe WhatsApp la 0759055844 sau pe e-mail la adresa comenzi@buzzmania.ro.
- Daca produsele v-au ajuns in stare degradata, prezinta defecte de fabricatie, au parti lipsa, au fost gresite sau coletul a ajuns deteriorat, atunci sunteti rugati sa contactati Buzzmania.ro in termen de 3 zile lucratoare de la data livrarii telefonic la numarul 0759055844, pe WhatsApp sau pe adresa de e-mail comenzi@buzzmania.ro si sa atasati dovezi clare (poze sau video) cu starea bunurilor, sa specificati numele dvs., numarul comenzii si numarul de AWB pentru a asigura o comunicare cat mai buna si a solutiona problema eficient.
- In cazul unui retur, produsele trebuie predate integral curierului, exact cum au fost la primirea acestora. Adica cutia produsului trebuie sa fie intacta (de exemplu: cutia de incaltaminte trebuie sa fie exact cutia produsului primit si sa fie ambalata corespunzator pentru a evita deteriorarea acesteia pe parcursul returului). Altfel, Buzzmania.ro isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului sau de a retine o suma din valoarea produsului pentru daunele aduse.
- Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat.
Aceste reguli sunt menite sa asigure o experienta de cumparare placuta si transparenta pentru clientii nostri.
INTREBARI FRECVENTE (Q&A)
1. Cum pot returna un produs daca nu sunt multumit de el?
Puteti returna produsul contactandu-ne prin WhatsApp sau e-mail si specificand numele dvs., numarul comenzii si AWB-ul. Vom analiza solicitarea dvs. si vom organiza returul daca se aplica conditiile de retur.
2. Se ramburseaza costul transportului daca refuz coletul la livrare?
Taxa de transport nu va fi rambursata, deoarece a fost solicitata de dvs. la momentul plasarii comenzii.
Daca produsul este deteriorat, defect sau gresit, contactati-ne in termen de 3 zile lucrstoare si trimiteti dovezi (poze sau video) despre starea produsului. Vom organiza schimbul sau rambursarea, suportand toate costurile de transport.
4. In cat timp imi primesc banii înapoi?
Rambursarea se va efectua in cel mult 14 zile lucratoare, prin transfer bancar, in contul specificat de dvs.
5. Ce fac daca nu am completat corect datele pentru retur?
Daca datele furnizate sunt incomplete sau incorecte, va rugam sa ne contactati pentru a remedia situatia. Buzzmania nu poate fi responsabila pentru intarzieri cauzate de informatii gresite.
6. Ce se intampla daca pierd coletul in timpul returului?
Buzzmania nu este responsabilă pentru problemele aparute cu firma de curierat aleasa de dvs. pentru returnarea coletului. In cazul in care returul nu ajunge la noi, nu va fi posibila returnarea banilor. In acest caz, va trebui sa contactati direct firma de curierat.